Felelős szolgáltatás 

Szolgáltatóként célunk, hogy ügyfeleink számára hozzáadott értéket teremtsünk, legyen szó az eszközök és termékek elérhetőségéről, kompatibilitásáról vagy egyszerű és biztonságos használhatóságáról.

Az ügyfélközpontúság stratégiai célját szem előtt tartva kiemelten fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink mind magasabb színvonalú – kényelmesebb és kellemesebb – kiszolgálásban részesüljenek.

Középpontban az ügyfelek 

Tudjon meg többet a korrekt és hiteles tájékoztatásról, az igényre szabott szolgáltatásokról, a megfelelő panaszkezelési eljárásról valamint az ügyfélelégedettség-mérés alkalmazott módszeréről. 

Tovább

Innovatív banki megoldások 

Ügyfeleink ösztönöznek bennünket a folyamatos megújulásra, a piaci kihívásokra való gyors válaszadásra. 

Tovább

Szakértő pénzügyi gondoskodás 

Öngondoskodás, pénzügyi tudatosság, vállalkozásfejlesztés ­– kulcsterületek, melyek mentén az OTP Csoport a fenntartható gazdálkodást, illetve a fenntartható fogyasztást kívánja támogatni. 

Tovább

Etikus üzleti magatartás 

Ismerje meg, hogy mit jelent az OTP Csoport számára az etikus és átlátható üzleti magatartás, hogyan törekszik a pénzügyi stabilitás fenntartására, illetve hogy milyen kockázatokat és miként kezel biztonsággal. 

Tovább

Környezetvédelem 

Az OTP Csoport folyamatosan törekszik környezeti terhelésének a mérséklésére és keresi a környezetkímélő megoldásokat. 

Tovább

Biztonság 

A bank vezetése elkötelezett az OTP Csoport biztonságának folyamatos fenntartásában. Komoly kihívás, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a biztonságos és a felhasználóbarát működés között, úgy a banki belső működésünk, mint az ügyfelek kapcsán. Úgy kell garantálni a biztonságot, hogy közben ügyfelünk bárhol, bármikor könnyen elérhesse a szolgáltatásainkat. 

Tovább