Központban az ügyfelek 

Azon dolgozunk, hogy megértsük, kiszolgáljuk, mi több előre meg tudjuk fogalmazni ügyfeleink igényeit. Ez a hozzáállás és szakértelem a biztosítéka annak a komplexitásnak, amely a szolgáltatás- és termékkínálatunkat jellemzi; a kényelemnek, amelyet ügyfeleink elvárnak és nálunk tapasztalnak; valamint a gyorsaságnak, ahogyan az igényeikre a folyamatosan változó piaci környezet ellenére is válaszolunk. 

Az ügyfélközpontúság stratégiai célját szem előtt tartva kiemelten fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink mind magasabb színvonalú – kényelmesebb és kellemesebb – kiszolgálásban részesüljenek. 

Szükségesnek tartjuk továbbá elmozdulni a tranzakciókat lebonyolító bank helyzetéből egy pénzügyi tanácsadói, partneri szerepkörbe, számos kutatás is jelezi, hogy egyre erősebb az igény a tanácsadásra. Fiókjainkban az igények és célok minél alaposabb feltárását, a személyre szabott kiszolgálást tartjuk prioritásnak, online felületeink a kényelmes, egyszerű, áttekinthető használatot célozzák. A magas színvonalú kiszolgáláshoz az információtechnológia hatékony segítséget nyújt, legyen szó a kiszolgálás jellemzőinek méréséről, vagy az ajánlott pénzügyi megoldásról.